понедельник, 15 апреля 2019 г.

Виховні заходи до Всесвітнього Дня здоров’я
у Перещепинській ЗОШ І-ІІ ступенів №2
(філії КЗ «Перещепинський ООЗ №1») 


       08 квітня в закладі було проведено Єдиний урок до Всесвітнього Дня здоров’я серед учнів 1-9 класів з метою формування навичок щодо ведення здорового способу життя, відповідальності за збереження свого здоров’я та здоров’я оточуючих.










12 квітня 2019 року для учнів початкових класів була проведена квест-гра «Здоров’я – усьому голова», яка сприяє отриманню знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначенню та усвідомленню факторів, що впливають на здоров’я, створенню умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я.
Здобувачам освіти було запропоновано поетапну гру, в якій вони  висвітлили режим дня  дитини, виготовляли колаж корисної та шкідливої їжі, складали слова на тему гігієни, згадували прислів’я та приказки про здоров’я.








Комментариев нет: